Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Luboš Kubát

14. 9. 2012 7:08
Registr vozidel

Náhodou, ten registr vozidel jim už funguje. Potřeboval jsem minulý týden vydat nový velký techničák za ztracený a podařilo se jim vytvořit dokonce dva. Zjistili to až poté, co jsem si pro něj další úřední den přišel a systém je nechtěl nechat dokončit vydání s tím, že už tam je.

0 0
možnosti
ZH

hubertuh

13. 9. 2012 21:37
K ničemu, tak ho zrušme

Nádherný článek, ale většina diskutujících si nepřečetla jeho titulek. Autor nekritizuje pravici nebo levici, ale stát. Tak ho zrušme - přestaňme platit daně ( včetně sociálních a zdravotních ), nebude co rozdělovat, nebude co krást. Přestaňme vyplácet důchody ( každý ať si našetří ), k doktorovi hezky jenom s hotovostí v ruce a metanol nebude taky problém ( nebudou kontroly. policie, ani soudci ). No není nádherná představa ?!!?

2 0
možnosti
VB

fearofthe

13. 9. 2012 22:27
Re: K ničemu, tak ho zrušme

A ať si taky každý zajistí svou vlastní bezpečnost. Postaví se třeba s puškou na zápraží a bude doufat, že na něj v jednu chvíli nezaútočí víc stejně ozbrojených jedinců.

1 0
možnosti
K

kazator

13. 9. 2012 18:56
stat mel smysl do roku 2006

to se tu jeste dalo zit. to co predvadi tahle modro fialova zlodejska sebranka za podpory bezpaterniho Johna neni vlada ale mafie.

2 0
možnosti
HF

Cofola

14. 9. 2012 19:32
Re: stat mel smysl do roku 2006

;-D

1 0
možnosti
K

kazator

13. 9. 2012 18:55
mno ja bych se primarem operovat nenechal

primar ridi oddeleni, nejlepsim operaterem nutne byt nemusi a casto ani nebyva :)

0 0
možnosti
JK

Brkleš

13. 9. 2012 17:29
Nasermáter

Moc věcí smíchaných dokola. Nezastávám se vlády, která i mě zklamala přes vysoký původní mandát, který ztratila především kvůli žabomyším půtkám mezi sebou. Ale za něco může tato vláda, něco slízává za vlády předešlé. Chová se někdy jak slon v porcelánu. Na některých věcech lpí bez vysvětlení jako na nejdůležitější věci pod Sluncem (restituce), nebo není i přes názory odborníků schopna ustoupit od navýšení DPH. Na druhé straně dělá "razantní" a rychlé nevratné kroky ve věcech, které rozhodně stály za rozvážnější posouzení - z poslední doby odvolání Pospíšila, Lessyho, nyní situace v ND ap.

Budí to ve ně dojem, že zcela cíleně pracuje tato vláda neomylně na svém sebezničení. A to je opravdu jiné kafe než pád Topolánkovy vlády.

1 0
možnosti
VB

fearofthe

13. 9. 2012 16:54
...

Bože, to je slint. Některé lidi by měli zakázat. A tento obyčejný člověk, jak se sám nazývá, je jedním z nich.

0 0
možnosti
OB

-OB-

14. 9. 2012 22:24
Re: ...

No hlavně zakaž sám sebe, ty slinte fearofthere…

1 0
možnosti
TA

tajny agent

13. 9. 2012 14:26
TY kritiky statu jste napsal hezky ...

R^ jen ten povzdech "k cemu je mi tento stat" mel byt spis " k cemu je mi tento stat vedeny pravici" ponevadz o tom to je.

0 0
možnosti
VN

nedbalka

13. 9. 2012 14:42
Re: TY kritiky statu jste napsal hezky ...

S tím absolutně nemohu souhlasit.U nás žádná pravice není a nebyla.Nesmíte politiku hodnotit podle toho,kdo co říká a o čem zpívají média.Podle činů je poznáte.Toto jsou všechno jen komunističtí pohrobci v lepším případě.V tom horším případě jenom zločinci a mafiáni.Ty nelze rozdělit na pravici nebo levici.!!

4 0
možnosti
RJ

neni.mi.to.jedno

13. 9. 2012 12:30
Tak podle karmy koukám, že se této vládě

daří to, co bylo jejím cílem (tedy cílem jejich mafiánských loutkovodičů). Tak lidem otrávit život, aby lidé sami sami volali "K čemu je mně tento stát ?" "K čemu je mi zdravotní a sociální systém"..:-/

Opravdu jste tak krátkozrací? Opravdu se chováte podobně i v osobním životě? Tedy například pokud vám někdo záškodnicky strká sirky do zámku, tak začnete volat "K čemu je mi můj byt? " a sami si ho podpálíte?

Není spíš na místě prásknout přes prsty toho, kdo tam strká ty sirky?? !!

4 0
možnosti
VN

nedbalka

13. 9. 2012 12:51
Re: Tak podle karmy koukám, že se této vládě

Asi jste přehlédl,že jsem napsal "takto organizovaný a spravovaný".Nenapsal jsem,že stát je k ničemu.Možná vám dělá problém rozumět psanému textu.:-P

4 0
možnosti
KV

Pazdrát

13. 9. 2012 9:41
Jsem zvědav

jak mě někdo může ochránit před chlastem;-D Takovou blbost jsem už dlouho nečetl!

2 0
možnosti
TA

tajny agent

13. 9. 2012 14:28
Re: Jsem zvědav

V clanku se pise o ochrane pred pancovanym alkoholem ...

0 0
možnosti
EN

EMS

13. 9. 2012 8:54
Nechápu karmu

Ale vlastně chápu - je to jen ukázka toho, jak všichni jen brečí brečí a brečí. Stěžovat si, svalovat všechno, co se mi stane na druhé. Někdo místo aby si koupil něco k jídlu chlastá a pak řve, že nemá chleba.... Státe naval!

10 0
možnosti
KV

Pazdrát

13. 9. 2012 9:47
Re: Nechápu karmu

Přesně tak !!!!! Jsem blbej? Vládo, dělej s tím něco!! Jsem línej? Vládo, dělej s tím něco!! Chlastám jak protrženej? Vládo, dělej s tím něco!! Jsem ošklivej? Vládo, dělej s tím něco!! Chci se koupat a grilovat, ale prší . . . vládo, dělej s tím něco!!

Víte, ono pořád jen nadávat a všechno svádět jen na druhý je strašně jednoduché a . . . primitivní . . . prostě pro "obyčejné" lidi. To přeci zvládné každý . . . a panečku, ta karmička !!!!!!!!!!!!!

8 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2314x
Nemám legální ani nelegální titul.Jsem obyčejný člověk.