Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M22i87c75h45a18l 17R95y27b39a

20. 1. 2013 12:28

Admin mi smazal příspěvek, že nevzdělaný primitiv by neměl hovořit o slušnosti.

Omlouvám se a beru zpět.

Ať si každý říká, co chce.

0 0
možnosti
Foto

Všem kritikům mojí češtiny.Vážení, já si nehraji na spisovatele,jak jsem již jednou uvedl. Zásadně ale nekradu a ke slušným lidem se chovám slušně. Není mojí chybou, že jste obdivovatelé těchto gaunerů, vadí Vám moje hrubka v textu a nevadí Vám jejich zlodějiny. Musím Vás jen politovat.Autor.;-D

5 1
možnosti

M51i17c39h61a36l 33R97y33b87a

19. 1. 2013 13:50

Já vás také lituji.

Když jste nepochopil, že kritika vaší nevzdělanosti, lhaní a sprostoty nemá nic společného s obdivováním gaunerů....Rv

1 3
možnosti

Vylhané články by měli být smazány.

Autor lže jak nezjednaný.Rv

4 5
možnosti

M57i73c96h18a77l 51R93y64b39a

19. 1. 2013 10:36

No, o Pružinském píší i jiní;-)

3 1
možnosti
Foto

Víte pane Malý,pokud zvláště s dámou komunikujete nechutnými osobními útoky,ať už má či nemá pravdu, je zcela zřejmé, že Miloš Zeman má minimálně jeden hlas zajišťěn. Ve stylu jeho jednání se přímo zrcadlíte.

7 0
možnosti

Ale zase je pan Malý osobnost. ;-):-)

1 0
možnosti

Pane autore, naučte se nejprve česky Vy a teprve potom kritizujte paní Klausovou. Ona je sice slovenského původu, avšak zcela určitě ví, že se píše "zpívat" a nikoli "spívat". Kdybyste to v textu napsal jednou, tak budiž. Já (na rozdíl od Vás) pravopis umím a občas se mi nějaký ten úlet také podaří, avšak Vám se to podařilo dvakrát n jednom řádku. Když někdo neumí přechodníky, dá se to přejít a odpustit, ale nevědět, jak se píše slovo "zpívat", to už je opravdu vrchol!

4 4
možnosti

A na to jste přišel jak, že Klausová je původem Šalgovičová,  spěváku ??

6 1
možnosti

Měla jsem za to, že zde se dbá na to, a platí pravidla o tom, že nejenom diskutovat, ale i psát blogy se má slušným, kultivovaným způsobem. Vy se, autore, nedržíte ničeho.

Rv

4 2
možnosti

Klaus je po Bílé Hoře to nejhorší, co mohlo český národ potkat. Arogantní, bezcitný, ulhaný zloděj, by měl sedět opravdu jinde, než v parlamentu, potažmo na hradu. A ten jeho capart, ten se mu povedl asi jako všechno do čeho se v životě pustil....

6 3
možnosti

Máte pravdu, ale volil bych mírnější tón.

5 1
možnosti

Dvakrát za sebou "spívá", to už asi není překlep Rv

5 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS