Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ing. Knírek

18. 9. 2012 11:54
Čím větší socka,

tím méně vděku a pokory.

1 0
možnosti

Marek _Mental

18. 9. 2012 13:59
Re: Čím větší socka,

Nene..čím větší socka, tím větší tendence k nadávání do socek všem okolo..Rv

1 0
možnosti

bla23bla

17. 9. 2012 8:16
OSOBNÍ ZKUŠENOST!!

Když mi v lednu u samošky vykradli auto a odnesli kufřík (v kufru už nebylo místo), bylo to jedno ze čtyř vykradených. Policie už tam byla, ostatní na to přišli dříve. Cestou na policii kdosi volal jednomu z nás, že se jeho kufřík našel a kde. Sepisování chvíli trvalo, pak jsem sedl do auta a s baterkou propátrával příkopy kolem nalezeného kufříku. Ještě za tmy jsem našel tašku jedné postižené a vyměněné RZ. Za dne pak ukradené papíry dalších pěti!! okradených. jednoduše v příkopech včetně svých dokladů a všeho ostatního!! Takže jsem zcela jistě konal práci policie, která měla tytéž info jako já, jen pro samé spisování neměli čas skočit do auta a udělat totéž.

Stav D1 zde byl popisován mnohokrát.

Chci od státu svou osobní bezpečnost a slušné cesty. To se mi zcela jistě v tomto případě nedostalo.

Jediné řešení je snad volit nové lidi nebo strany bez vybudovaných vazeb, aby si nikdo nemohl být jist svou beztrestností jako třeba Rath.

3 0
možnosti

nedbalka

17. 9. 2012 14:29
Re: OSOBNÍ ZKUŠENOST!!

Já jsem si mně ukradené auto také náhodou našel sám .Když jsem to nahlásil Policii,tak vyšetřovatel kontaktoval zloděje a radil mu do kdy mně ho má vrátit,aby to byl přestupek.Věc potom šetřil,jako přestupek "schválnost".Mě jako schválnost připadalo vyšetřování.Škoda peněz za takový policajty.Rv

1 0
možnosti

pixel71

16. 9. 2012 14:59
kdo může za závadný alkohol?

V tomto mám jasno, podle mě je to Celní správa. Platíme spoustu zbytečných celníků, kteří nejraději vykazují svoji činnost zátahy na padělané oblečení, protože je to mnohem jednodušší. Bohužel z této činnosti Celní správy mají prospěch pouze a jen nadnárodní firmy Adidas atd., které u nás prodávají předražené zboží. Náš stát z této činnosti nemá nic, jenom náklady. Kdyby stejné úsilí věnovali pátrání po nelegálním alkoholu, tak určitě by se problém s methanolem neobjevil v takovém rozsahu. A to nemluvím o přínosu pro státní kasu.

0 0
možnosti

Seniorintelektualka

17. 9. 2012 11:39
Re: kdo může za závadný alkohol?..Celníci dělají to,

co mají nařízeno   shora, tedy z  ministerstva. Žádný jednotlivý celník nemůlže iniciativně něco kontrolovat. Maximálně   by mohl udělat oznámení nebo udání

0 0
možnosti

carli1

16. 9. 2012 10:00
Máte tam chybu.

panstvu se platil desátek,tj 10% a ostaní zůstavalo lidem.Nebyli důchody,ani přídavky na děti.Rodina se musela postarat o staré rodiče a běžně měli 5-7 dětí.Doba byla těžká,ale spravedlivá.Dnes Vás stát odrbe o 70% příjmu,aby bylo na zloděny,na totáně nefukční státní zprávu a na cikány.

11 0
možnosti

bla23bla

17. 9. 2012 8:17
Re: Máte tam chybu.

Desátek se platil církvi, nikoliv majitelům půdy.

0 0
možnosti

milamac

15. 9. 2012 18:10
K čemu je mně tento blog?

Máte pravdu klidně si seberte 5 švestek, a běžte na vandr hledat ten Váš stát

4 0
možnosti

Blb z dolní

15. 9. 2012 19:26
Re: K čemu je mně tento blog?

To bych doporučoval těm, který tento stát řídí a byl by pokoj od zlodějů a mafiánů. Těch pět švestek by si nezasloužili, když nakradené miliony a miliardy již odklonil, tak na co jim nechávat ještě pět švestek. Nechat je tady na "mač" a nějáká slivovoce z nich ještě v palírně poteče. Stejně bude mít Kalous důvod zavést novou spotřební daň z "luftu a vody".

Ať se národ ještě prohne prohybicí.

6 0
možnosti

David Ondrejkovič

15. 9. 2012 9:24
Blábol

Ježišmarjá to je blábol! Základ článku je možná OK, ale to odůvodnění to celé hází do koše.......

1 0
možnosti

maiad

15. 9. 2012 8:39
Onehda jsem pocital neco podobneho

Můj zaměstnavatel mi dává asi 30 000 čistého. Přijde jej to na asi 54 000, které mu musím vydělat. Takže státu je odvedeno asi 45% toho, co vydělám. Měsíčně asi 24 000, za které si od státu kupuji :

- Bezpečnost, což znamená, že pokud mi ukradnou auto, budou se mnou tři hodiny sepisovat protokol a po měsíci napíší, že mám smůlu. V tom měsíci mi ale přijde složenka, že jsem projel 53 km/h v noci ve vesnici kolem cedule. Pokud špatně zaparkuji, dostanu další složenku.

- Sociální zabezpečení, které pro mne znamená radostnou vidinu odchodu do důchodu v 70 letech, abych si následně mohl užívat zaslouženého odpočinku, protože po zaplacení nájmu a energií mi rozhodně nezbude nic jiného než odpočívat. Pokud se ovšem takového věku nedožiji, umírám s uspokojivým vědomím, že jsem svůj milovaný stát podpořil za odpracovaných 50 let částkou asi 12 000 měsíčně což je asi 7 000 000 korun, kterými jsem se zasloužil o náš společný blahobyt.

17 0
možnosti

maiad

15. 9. 2012 8:39
Re: Onehda jsem pocital neco podobneho

- Zdravotní, které funguje tak, že první 3 dny nemoci mi neproplatí nikdo nic a dalších 12 dní mi zaplatí zaměstnavatel z peněz, které jsem si u něj musel vydělat. (Ze svého to samozřejmě nedá). Takže si to raději přechodím a mám klid.

- Nesmím ovšem zapomenout ani na svoji jistotu, že pokud se mi stane nějaké bezpráví, nestranný a nezávislý soud mi rychle a spolehlivě podá svoji pomocnou ruku. Zatím ale naštěstí nic takového nepotřebuji, a tak se alespoň v tichosti finančně podílím na převýchově občanů zlobivějších než jsem já, sedících a pokuřujících smutně na celách před TV, kde s hrůzou sledují historické filmy o trestancích stavějících silnice. Naštěstí na tuhle práci tu již dnes máme spolehlivé a zavedené firmy.

- Fungující infrastrukturu, jejíž výhoda spočívá v tom, že na údržbu její polofunkčnosti mohu přispívat akorát tolik, abych majitele spřízněných stavebních firem a ty, kteří mé peníze rozdělují, ušetřil svých přízemních starostí nynějších i budoucích.

10 0
možnosti

vladik31

14. 9. 2012 11:33
a co občané?

..především máme národ plný prostoduchých občanů, kteří pořád nadávají na ty které si zvolili a stále a dokolečka je volí..jak jinak si vysvětlit že zase by byli zvoleni na prvním místě ČSSD na druhém ODS ? Jak ODS tak ČSSD nám v minulosti jasně dokázali že kradou bez rozdílu, ale tupé stádo občanů ČR je stále volí....tudíž odpovím máte co jste zvolili, záměrně píšu zvolil, protože já těmto stranám hlas nedal ! Nebál jsem se dát hlas straně, která ještě v parlamentu nebyla...

3 0
možnosti

neni.mi.to.jedno

14. 9. 2012 12:48
Re: a co občané?

Ale to je přece princip této demokracie-penězokracie. Volen je ten, kdo má peníze a ovládá média. Copak může být volena strana o které nikdo neví? Tak to prostě funguje, mexickými telenovelami a mediální masáží uděláme z lidí ovce a ty pak volí, koho vládnoucí mafie chce. Ta tam nikoho nového nepustí, leda by ho sama stvořila. Volby přece žádnou volbou nejsou. A vsaďte se, že i kdyby volby nedopadly nějakým nedopatřením podle očekávání, tak se prostě provede intenzivnější mediální masáž a volby se zopakují, jak je v EU zvykem.

1 0
možnosti

neni.mi.to.jedno

14. 9. 2012 10:31
1 0
možnosti

los.petros

14. 9. 2012 9:23
Zapomněl jste na jednu důležitou věc

...máme stát plný lidí, kteří sedí (nejlépe u piva nebo televize, případně obojího) a stěžují si. Od rána do večera.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS